čtvrtek 22. září 2011

Svatba v září....





Kamarádka mě požádala, abych ji udělala malou výzdobu na svatbu....
Nevěsta si přála kulatou "biederku"bílé růže a snítky levandule. Hezky to vonělo celým kostelem....




Poslední podzimní živé květiny z mé zahrádky. Ještě využívám bylinky. Šalvěj, levanduli, bazalku na voňavé kytičky....





Všichni máte tak nádherné dýně, že jsem se rozhodla udělat jednu ošklivku, babku v šátku:-). Na balkoně mám své království, kde si aktuálně dělám výzdobu:-):-):-)

16 komentářů:

  1. Nádherná svadobná aj jesenná výzdoba:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná svatební i podzimní výzdoba.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Daja!
    Naozaj krásna výzdoba.Keď má človek fantáziu, krásne veci sa dajú vytvoriť, príroda nás bohate obdarúva :o))
    Závidím ti ten balkón, ja by som tam trávila asi celé dni.
    Pekný večer. Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Dají!!!
    To je nádherná výzdoba!!!
    A tvůj balkon - tak to je krásné království!!
    Máš to tam moc hezké!!
    měj se moc hezky a krásný večer :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Dajo, ty svatební kytice jsou elegance sama. Růže a levandule, to mám tak ráda ...!
    Moc se mi líbí i tvoje kytice ze zahradky, taky do nich přidávám bylinky.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Dájo, z té svatební výzdoby jsem šla do kolen, nemá prostě chybu! Jako od profíka. Bravo! René

    OdpovědětVymazat
  7. Dájo,
    krásně jsi tu svatební výzdobu zvládla. Omlouvám se, ale nemohla jsem Ti včas odpovědět na dotaz, toulala jsem se po světě a bez počítače.
    Dýňová bába je jak živá!

    OdpovědětVymazat
  8. Páááni Dajo, ty jsi profík ! Prej menší výzdoba. V kostele to muselo být nádherné. I balkon je hezká odpočívárna. Koukám, že máš podzimní výzdobu. Šikulínka. Já nějak nestíhám a teď jsou obě naše holky nemocné, takže znáš to...
    Měj se fajn :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Daja, výzdoba v kostole, ako od profesionála. Svadobná kytička nádherne romantická. Kytička s bylinkami, to je dobrý nápad a mať taký balkón, tak to je krásne pokochanie sa.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. Mockrát díky za Vaše povzbuzující komentáře,na ty moje (hokusy-pokusy)nejsem žádný profík a ten binec co po mě je ,když něco kutím,balkon je3krat4m,pul na práci a půl na odpočinek a je z kuchyně,tak tam vařím atd.A už běžím k Vám na návštěvu, at mi nic neunikne jste všechny moooooooooc tvořivé a šikovné,báječné,musím se pokochat....D.

    OdpovědětVymazat
  11. To ty sama a fakticky nejsi profík? Tomu se mi moc nechce věřit, protože nejprve jsem si prohlédla fotky a docela jsem zírala.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Dajo, svatebni kytice jsou nadherne, moc se ti povedly! Podzimni bylinkova je take uzasna, je to dobry napad vyuzit vonavych bylinek, musim to take zkusit a balkon mas moc hezky vyzdobeny. Preji ti hezky tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  13. Dajo, jsi kouzelnice, nadherne arangema. Jestli se jeste jednou budu vdavat, tak si Te zamlouvam. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Daji...děkuji za návštěvu na mém blogu.
    Tvé dekorace a výzdoba jsou naprosto dokonalé.....moc a moc se mi líbí...a babka ošklivka je super :))
    Krásné podzimní dny Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Daji, waw náprosto dokonalá výzdoba ... jé ja se chci vdávat ... byla bys moje aranžérka ...
    pěkné podzimní dny ...Denisa

    OdpovědětVymazat
  16. Nedalo mi to, a ještě jsem zaskočila na krátkou návštěvu. A určitě se budu vracet. Svatební výzdoba - prostě nemám slov. Nejprve jsem si pomyslela - to bude profík. Ale podle komentářů to vypadá, že ne, že to bude talent darovaný přírodou. Máš moc šikovné ruce a velký cit pro krásu. Sice bych už se kvůli tomu znovu nevdávala, jsem spokojená, jak je to teď, ale pro své dcery bych si takovouhle krásu přála.

    OdpovědětVymazat