pondělí 14. listopadu 2011

Ještě špetka tvoření:-)







 Vyrobila jsem si pár listů z balícího papíru a přilepila na větvičku a ozdobila jsem si hluché místo u botníku. Viz. obrázky....



 Už jsem si udělala zimní kytici ze piniových šišek z Itálie jsou velké a voňavé, a z našeho lesa jsem si donesla jmelí pokud ještě nesněží. Doufám že mi vydrží:-)



Už lepím přírodní ozdoby na girlandu na krb:-)
 Odpáraný límec od starého svetru jsem si navlekla na drát, naškrobila - ještě se suší:-)



 Konvičky a čajník mi přinesl můj muž od kamaráda, chtěl to vyhodit, řekl že to má dárek po mě pod vánoční stromek hi hi hi hi hi hi.....kamarád málem omdlel a řekl že to má se mnou výborné:-)!!! Kuličky si už dělám ze zbytku mýdel, aby vypadaly jako ze sněhu.
 
 

12 komentářů:

  1. Dájo,
    Ty tedy jedeš jako drak. Polínka jsou parádní.
    Krásný den
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Daja!
    Znova originálne pekné nápady ako vždy!! Veľmi sa mi páčia!!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Dájo, já opět jen zírám! Konvice jsou úžasné, díky za návod na listy, to určitě využiju a ten límec, to je prostě bomba!
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Dájo,kam ty prosím tě na ty nápady chodíš:-)Květinky z těch semínek jsou nádherné,recy srdce úžasné...a paírové listy nemají chybu,no to neusnu...chichi
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu, Ty Dájo, říkáš špetka?! Já tomu říkám, kopa tvoření. Zase spousta nápadů, ale co mě bere jak jsi hezky pořídila větvičkám nové listí.
    Už se těším na další "špetky" tvoření :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Dájo - lístky z papíru se ti povedly a vypadají moc pěkně. Dekorace ze šišek mne uchvátily - jsou nádherné - jsi šikulka.
    Moc tě zdravím a přeji ti pohodové dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Kde stále všetci beriete tie "hluché miesta"? Aj ja by som stále niečo vypekňovala, ale akosi by som to už nemala kam dávať. ;-D
    To srdiečko z háčkovaného límca je zaujímavý nápad. Páči sa mi.

    Radostný deň. Leti.

    OdpovědětVymazat
  8. Tady je tolik inspirace! Listí z balícího papíru je bezvadný nápad! A ta zimní kytice, ta by se mi taky hodila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Dajo, jen zase vyvaluji ocicka:) Tolik krasnych veci a nove inspirace. Olistovane vetvicky vypadaji moc hezky, stejne jako vse ostatni a konvice nema chybu, je moc dobre, ze nasla novy "domov". Mej se moc krasne, zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi úžasně tvořívá-skvělé nápady,moc se mi u tebe líbí!Michaela

    OdpovědětVymazat