středa 22. února 2012

Poděkování mimo soutěž!







Předminule jsem psala, že sbírám pohlednice Josefa Lady. Ozvala se mi Ivetka-duby a nabídla mi ať si vyberu ty které mi chybí. Títo ji strašně moc děkuji a aby toho nebylo málo poslala mi své krásné dřevěné srdíčka v mé oblíbené tyrkysové barvě a ještě jedno bílé krajkové. Mám velikou radost a už mají své místečko. 







 Už jsem nevbydržela a zasadila jsem si alespoň bazalku. Ještě musím zasít řeřichu. Abych měla aspoň něco zeleného na chleba. Po babi jsem vyhrabala staré, kožené opasky tak jsem je použila na výzdobu....Dnes je popeleční středa a pak nás čeká 40 denní půst. Není to na škodu a pak vytoužené jaro!!!!Tak se držte a mějte se!!!!

13 komentářů:

  1. Krásné fotečky a aranžmá,já už mám také nakoupené bylinky,ale snad to ještě chvíli vydržím:-)Těm tvým přeji ať se jim daří!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. chau dada na jak furt u tebe nadherne fotky a takove hezky darek rozumim tebe mas radost. Hezky vecer a posilam tebe od sirdicka zdrave pa Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Dagmarko krásné fotečky,taky už jsem nakoupila semínka a zeminu,ale ještě jsem se nedokopala k tomu je zasadit-jsem ostuda :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Daja, u Teba je stále čo obdivovať, páči sa mi tá krásna biela skrinka. U nás už pôst začal pred týždňom syropôstnou nedeľou.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Dájo, takové věci se v blogovém světě stávají - Ivetka je úžasná!
    A ty taky - moc se mi líbí tvé opaskové zátiší a korálkoví motýlci.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Dajenko, mankote, zasejc tolik krasnych pokladu...Radost k Tobe chodit na navstevu...Kuju a krasny vecir...

    OdpovědětVymazat
  7. Dajo, milé dárečky jsi dostala. A co se týká toho setí, jsem na tom podobně. Řeřichu mám ve třech nádobách a s děckama pozorujem, jak hezky "valí". Jak je všude kolem bílo, tak už mně ta zelená nějak začíná chybět. Jo, taky máš krásný svícny. Zdrávím Tě v prvním postním dnu. Slávka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné běžné fotečky, krásné srdíčko a pěkné dárečky.

    OdpovědětVymazat
  9. Mila Dajo,
    moc dekuji za navstevu! Je mi moc lito, ze nemuzes pridavat komentare na muj blog, nemam tuseni,cim by to mohlo byt :( Muzes me ale kdykoliv napsat na email a nebo, jako jsi to udelala, zanecht zpravu na mem druhem blogu.
    Jako vzdy jsi zase pridala hromadu krasnych fotek z dekoracemi, jsi nesmirne napadita a sikovna! Preji ti hezky, pohodovy vikend a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  10. Dájo zdravím :-)
    Nádherné pohledy !!! Kdyby ještě žila moje babíčka, která sbírala pohlednice, našla bych Ti u ní "poklady" vůbec netuším, kam její sbírka přišla, ale zjistím, případně se Ti ozvu, že mám. Tedy mám akorát dva pohledy s Kolínem z roku 1918, ale Ladu už ne, ale fakt se začnu pídit. Zatím ahoooj a krásný zbytek neděle
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Hej!
    Vilka fina saker du visar!
    Basilikasådden ser verkligen fiffig ut!

    Ha det fint!/Anja

    OdpovědětVymazat
  12. Dáji, děkuju za gratulaci a přijmi i mojí :) . Už jsi po pravici taky, já si tě tam vždycky zapomenu vložit, Nezapomeň si ocenění vyzvednout :).
    Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  13. Mila Dájo, děkuji za návštěvu mého blogu a zanechaný komentík :))
    Taky se nemůžu dočkat jara a každý den vytahuju očima na zahrádce kytičky a za oknem malé sazeničky paprik. Už aby tu bylo. Měj se krásně zdravím, Vlasta

    OdpovědětVymazat