středa 8. srpna 2012

Panna 2v1




Toto je konečná podoba panny:-)! Už mě omrzely její miny, tak jsem jí přistrojila do svého stoletého, svatebního župánku. Rozhodla jsem se, že jí do hlavy zašroubují přece jenom žárovku:-), jako stínidlo je háčkovaný klobouk.!! Takže dílko je u konce:-):-):-)




 Ze starého, litinového stojanu na stromeček jsem si udělala misku na ovoce. Miska je použitá ze staré lampy. Slepila jsem to sparovací hmotou a musím to ještě něják začistit...






Děláme pořádek ve sklepě. Našla jsem tam dva zaprašené kryty na světlo, zalíbily se mi a použila jsem je jako kryt na Pannu Marii Lurdskou a Davida, kterého jsem si přivezla z Říma. Dělá mi to v ložnici parádu. Také už suším levanduli, letos jí mám ale málo, vymrzla. Paličku jsem si udělala zase jinak už mě nebaví ty stuhy. Je to mosazný drátek, háčkovyný do řetízku s přidaním korálků. V garáži měl manžel pěkný věšáček, který jsem mu zabavila a natřela na bílo a využila jsem ho na zavěšení jehelníčku a kropenky. Mějte se ještě prázdninově!!!

13 komentářů:

  1. Páni, ta holka ještě i svítí!
    Dájo, ty si báječná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Júúúú tady u vás je hezky!Krásné fotky.Hezký večer:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Daja, si úžasná kutilka so zmyslom pre nehu.
    Aj Tebe ešte krásny zvyšok leta.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Dájo,moc děkuji za milou návštěvu u nás na kopci.
    Tedy ty máš doma samé poklady....kropenka je úúžasnáááá.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Dajo, ty nakonec sebereš svému muži i to poslední štokrdle, na kterém sedí v dílně při práci, nebo na něm jen rozjímá, když má na to chvilku :-)
    Měj se pěkně a užívej si léta. Ditta

    OdpovědětVymazat
  6. Dájo tady u Tebe je ale zase tolik krásy :o) Máš úžasné nápady a těch pokladů nádherných.Musí u Tebe doma být milo a pohodově.Jeto z foteček cítit až sem ten neskutečný klid a pohoda :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Dájo závidím Ti poklady! Krásné fotky !!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Panna niewątpliwie odmieniona, ale nie wiem czy bym się jej nie przestraszyła w nocy :-)
    Super wykorzystałaś papier nutowy, bardzo fajny pomysł. A aranżacje ciekawe. Lubię tą Matkę Boską, kojarzy mi sie z dzieciństwem i bezpieczeństwem.
    dziekuje za miłe słowa u mnie. Narazie mam nadzieję, że bociany nic nam nie przyniosą :-) Marcelka jeszcze za mała.
    Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Daja mas tak hezky fotky a ten Adonis je exelent hahah posilam tebe hezky vikend Karin

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná lampa, hlavně, aby Ti neshořela! Mě zaujalo jablíčko a hruška v notovém kabátku :-)

    OdpovědětVymazat
  11. U Tebe je tak nádherně, přesně tohle mám ráda. Díky za nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  12. Dája, (:- Ty sa nezdáš-:), toľké tvorenie. Tá svietiaca "Panna Orleánska" je suprová.
    Pekný týždeň
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Dájo, děkuji za milý komentář na blogu a tvou návštěvu. Poslední dobou vůbec nestíhám obcházet blogy a stránky kam ráda chodím, Už nemám dovolenou a jsem doma na zkrácený uvázek. Protože školka je ještě zavřená. Koukám u tebe zase přibyly nějaké nové věcičky. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat